Vi rövade bort vår bästa vän på möhippa i London för 1 år sedan. Vi bestämde oss på plats för att göra en tatuering under resans gång. 
 
Min sambo har berättat att han ville tatuera in ett knutet snöre runt ringfingret när han gifter sig, att ha under vigselringen. Jag tyckte det var en sådan fin ide, att jag snodde den. Fast istället för snöret så gjorde jag infinity-symbolen. Eftersom min sambo kallar den för "flygande åttan" och det är det fulaste jag har hört. Så nu sitter den "flygande åttan" där, på mitt ringfinger, för att representera honom. 
 
Har du någon tatuering?
 


Tatuering,

3 kommentarer

Sandra Grönroos

15 Jan 2015 22:06

Så fint! Har många gånger oxå funderat på att tatuera den fast på handleden :)

Svar: Ja, ett väldigt fint tecken! Min lillasyster har en likadan fast större och på nyckelbenet. Så snyggt!
Jenny B

issa

18 Jan 2015 11:38

fin :) jag har också en på fingret, fast det är en fågel som jag gjorde med 3 vänner. Sen har jag 5 tattoos till utöver den ;)

Svar: Åh, det kan jag tänka mig är snyggt! Ska tatuera mig snart igen. Älskar tatueringar! Vad har du mer för några? :D
Jenny B

princessmelis.com

26 Jan 2015 07:36

Jättefin tatuering :)

Svar: Tack! Älskar den :)
Jenny B

Kommentera

Publiceras ej