Idag var min BFF förbi för ett par timmar med skvaller, diskussioner och godis. Det blir lätt så när vi ses. Hon började måla på mitt gips, och hon målar så gulligt att jag tog fram mina ProMarkers som hon kunde prova på. Det var länge sedan jag hade mina pennor framme. Gick en oljemålningskurs (nästa börjar i februari) och då tog jag fram oljan istället för ProMarkers. Det var härligt att måla med dem igen, och målade ett enkelt porträtt för att visa C hur enkelt det är. 
 
Har alltid gillat att måla. Pro-markers rekommenderas varmt. Det är som tusch-pennor blandat med vattenfärg ungefär, och färgerna blandas ihop med varandra på ett underbart sätt.
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer

Julia

10 Jan 2015 23:15

Snyggt! var kan man köpa pennorna?

Svar: Tack! :D
Jag köpte mina på internet, men jag vet att man kan köpa dem på typ hobbybutiker som panduro och liknande :)
Jenny B

Ottilia Herkules

10 Jan 2015 23:42

Sjukt duktig du är på att rita :D Kramizz

Svar: Tack Ottilia! :D
Vi har båda den där estetiska ådran ;)
Jenny B

rebecca

11 Jan 2015 19:38

wow vad duktig du är! :D

Svar: Tack Rebecca, vad snällt :D
Jenny B

Kommentera

Publiceras ej