Nu något för er cat-lovers!

Vi har 3 katter, och här kommer vår första kisse att presenteras.

Hennes namn är Filippa K och kommer från Norrguld uppe i Piteå. Hon är en Bengal med guldskimrande päls, och is-gröna ögon. Bestämd som tusan! Men väldigt hängiven till oss närmast. 

Den här kissen vet jag inte vad jag skulle göra utan. Nu när jag har legat och haft ont i soffan så har hon sovit ihopkurrad på mitt bröst nästan 24/7. Precis som att hon vet om att jag har ont, och healar mig. 






 Bästa Lippis <3

Katt,

4 kommentarer

kaffehörnan

14 Jan 2015 01:24

Vilken begåvad katt

Svar: Ja, hon är allt en härlig prick :)
Jenny B

Malin

14 Jan 2015 16:05

Men vilken fiiiiin kisse!!!

Alltså gud jag förstår inte att hennes päls är så vacker! Nu lät jag kanske som cruela devill hahahah!

Svar: Hahah! Ja hennes päls är helt sjukt fin! :)
Jenny B

Sandra

14 Jan 2015 23:47

Jisses såååå söt katt! och fantastiskt fina bilder :)

Svar: Jaa, visst är hon! :) Åh, vad snällt, tack Sandra! :D
Jenny B

Mari

15 Jan 2015 00:07

Bästa Filippa K <3

När kommer inlägg om Tiger och Acne? ;)

Svar: Det är inplanerat inom ett par dagar :)
Jenny B

Kommentera

Publiceras ej