Jag har blivit indragen i både bergsklättring och skidåkning, och jag är så tacksam! Egentligen är jag bara en tjej som sitter på röven och målar, spelar, jobbar, och läser. Men att bli indragen i detta har gett mig mer att glädjas över.
 
Känslan av fart i skidåkningen. Någonting som jag aldrig trodde jag skulle tycka kändes roligt. Men efter 2 skadade knän 2012, och nu en bruten fotled, så längtar jag verkligen efter att stå på skidorna igen. Livsfarligt.
 
Eller att jag någonsin skulle tycka att höjden i bergsklättringen skulle vara så underbart nervkittlande känsla. Har aldrig haft problem med höjdskräck, snarare lite tvärtom. Tack till min sambo och hand familj, samt nära vänner som fick in mig i detta! 
 
Har du någon aktivitet som är lite annorlunda och rolig? Tipsa gärna :)
 
Österrike 2013



Min sambo påväg upp till toppen

Ser ni lilla svarta fläcken? Det är vår vän, och där klättrar vi.
 
 
Bergsklättring, Hobby, Klättring, Livsstil, Skidor, Österrike,

3 kommentarer

Malin

13 Jan 2015 00:11

Räknas biljard? Du får prova det med mig ngn gång ;) läskigt att klättra så högt!

Svar: Haha, ja varför inte? Värt att prova ;)
Jenny B

Aaa

13 Jan 2015 17:17

Ridning är aldrig fel! Själv dras jag med ryggskott just nu, men det läker väl...

Svar: Ja, ridning har jag velat prova på länge! Min sambos familj kan rida, så det spåret har jag också varit inne på. Det får nog bli ridskola först då va? :) krya på dig med ryggskottet! Såg din blogg, superfin!
Jenny B

Mari

15 Jan 2015 00:08

Håller med om ridning! Annars får du skaffa vovve också ;)

Svar: En Aussie hade inte varit fel :)
Jenny B

Kommentera

Publiceras ej