Nu ska jag ge er det bästa tipset jag fått! Speciellt om man inte gillar att äta ägg speciellt mycket, som jag.. 
 
Gör en "omelett" i en fin form, med massor av lök, tomat, babyspenat, färska champinioner, och röd paprika. M-u-m-s! Det blir helt klart något annat än en vanlig omelett, det här både ser och smakar godare! 
 
Lägg i allt som du vill ha i omeletten i formen. Blanda ägg, mjölk, salt och peppar i en skål. Häll i äggen i formen, och ställ in i ugnen i 20-30 min. Klart! Absolut bästa frukosten, till och med gott att ha med på lunchen! 
 
Om ni vill testa / har testat - kommentera gärna vad ni tror och tyckte! 



frukost lunch mat omelett nyttigt,

3 kommentarer

Kristin

12 Jan 2015 20:53

Åååå vad gott, och vad smart! Du får bjuda mig nästa gång vi ses för jag kan tänka mig att det är så gott! :)

Svar: Vad kul att du är här och läser!!! :D Ja det måste vi göra!
Jenny B

shazi

12 Jan 2015 22:16

ser riktigt gott ut!

Svar: Ja, rekommenderas varmt! :)
Jenny B

Malin

15 Jan 2015 14:50

Bra tips!

Svar: (Y)
Jenny B

Kommentera

Publiceras ej