Klickade precis hem lite nytt från Ivyrevel. Snygga plagg som Kenza har designat. 
 
De har just nu 60% rabatt på vissa plagg, så nu passade jag på att ta hem mina favoriter. Det är inte ofta jag köper kläder, men när jag väl köper så är det noga utvalda (oftast lite dyrare, men med bättre kvalitét), så detta kändes som ett kap! Hoppas att kvalitén håller, då jag aldrig beställt från Ivyrevel innan. Dessa plagg nedan fick jag för under 1000-lappen, inkl frakt samt aviavgift. 
 
Vilket är ditt favoritställe att beställa kläder från? Föredrar du fysisk butik eller e-handel? 
 
 
 

2 kommentarer

Katrin

10 Jan 2015 18:56

Snyggt! Den rean får man ltät spana in :)

Svar: Ja det får du absolut göra, riktiga kap!
Jenny B

Malin

11 Jan 2015 13:44

Neeeej skojjaru!

ska kolla direkt!

handlar ofta från nelly såklart, eller campadre och members, e-handel rules ;)

Svar: Kul, riktigt nice :D
Ja jag brukar också spana mycket där!
Jenny B

Kommentera

Publiceras ej